Primark vandaag geopend in Nijmegen

31 MAART 2014, NIJMEGEN
Samenvatting
Vandaag heeft de eerste Primark winkel in Gelderland haar deuren geopend. Om 11 uur ging de winkel aan Plein 1944 in Nijmegen open voor het publiek. Deze winkel is de zevende Primark winkel van Nederland.

Primark Nijmegen heeft een oppervlakte van ruim 4.300 vierkante meter, gevuld met de laatste mode. De winkel heeft een uitgebreid aanbod aan mode, schoenen en accessoires voor vrouwen, mannen en kinderen. Voor zowel de laatste trends als goede basics ben je bij Primark aan het juiste adres. Daarnaast beschikt de nieuwe winkel over een afdeling met trendy interieurartikelen.

Een woordvoerder van Primark: ”Wij zijn trots om een Primark winkel te openen in een van de oudste en meest sfeervolle steden van Nederland. Nijmegen is een bijzondere en mooie stad met een rijke historie.”

Burgemeester Bruls van Nijmegen is erg positief over de komst van Primark: “Primark is een verrijking voor Nijmegen en de Nijmeegse binnenstad”.

Primark Nijmegen is de 270ste winkel van het modebedrijf. De opening van Primark in Nijmegen heeft gezorgd voor 332 nieuwe banen. In Nederland heeft Primark ook al vestigingen in Rotterdam, Hoofddorp, Zaandam, Almere, Zoetermeer en Eindhoven.

Over Primark

Primark PressRoom powered by Grayling